svar på era frågor

Hur gammal va du när du förlorade oskulden?
Jag förlorade oskulden när jag var 15år

Hur många gånger har du varit kär?
En gång skulle jag nog säga. Men jag vet inte om jag var riktigt kär. Jag tror att man kan vara mer kär i någon än vad jag var då.

Gillar du någon för tillfället?
Nja, lite små intresserad. Men jag trivs bra som singel.

Har du funderat på om du är bi/lebb någon gång?
Nej det har jag faktiskt inte gjort. Killar är min grej ;)

Hur många har du legat med?
Det vill jag inte svara på. Men är inte sån som knullar runt med alla och jag är inte oskuld. :P

vilka är dina närmsta vänner och varför?
Linda och Emelie är mina absolut närmaste vänner. De får mig att skratta och är lika knasiga som jag :) Sen så kan jag lita på de. Och det tycker jag är viktigt.

vad tycker du om vänner som väljer bort andra vänner före vissa andra?
Det beror på vilken situation det är. Men jag tycker det är löljigt att inte kunna umgås ifall någon annan vän inte gillar den personen. Man kan iaf försöka dela upp tiden jämt? Det är ungefär som när man skaffar pojkvän/flickvän, då kommer oftast partnern före vännerna. Det är fel!

vilka egenskaper uppskattar du mest hos andra?
När det gäller vänner uppskattar jag folk som vågar släppa loss och ha lite roligt. Människor som vågar skämma ut sig och inte tar allting så allvarligt. Jag vill även kunna lita på mina vänner.

hej sandra!
skämms du inte för att umgås med analsex emmy pga. hon har sånt rykte eller kan du se förbi sånt?
Jag kan säga att jag hade världens fördomar om henne innan jag lärde känna henne. Hatade henne bara utan någon riktig anledning. Men en gång satte vi oss ner och pratade ut om allt. Jag skäms inte över att jag umgås med henne. Hon är sig själv och det uppskattar jag. Hon är inte alls likadan nu som hon var förut, men hon har väl det fortfarande i sig lite ;) Men nej, jag skäms inte

När fick du din mens första gången?
Tror det var sommarlovet till 7an :)

har du någonsin ångrat att du började bråka med någon och vem?
Om man bråkar med någon man tycker om är det klart att man ångrar det. Jag bråkade nyligen med Sofia och det blev värsta grejen av egentligen ingenting. Eller ingenting jag egentligen bryr mig om. Tycker hela den situationen var väldigt löjlig. (Antar att du läser det här Sofia så ska förklara en sak för dig när jag ändå håller på.) Tror du missförstog allt jag sa, eller så sa jag det bara på ett helt fel sätt. Menade inte att vi behöver bråka i all framtid och kolla surt på varann och inte ens kunna vistas i samma rum. Menade mer att jag inte vill ha det som det var innan direkt. Utan att vi ska ta det lugnt. Herregud, efter allt vi varit med om tillsammans måste vi ju ändå kunna säga hej till varann.

Hoppas att ni är nöjda över svaren. Ni kan ställa frågor annars också, det måste inte vara en frågestund :P

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0