städat och diskat

Sitter just nu i soffan och pustar ut. Har precis städat nästan hela lägenheten och diskat massor. Har även rensat alla mina kläder. Känner mig sjukt duktig :) Kommer inte hinna skriva något senare, så gör det nu ist. Ska strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite. Sen ska jag sminka mig och klä på mig. Strax efter det kommer mamma komma hem med mat osv som jag ska hjälpa henne att laga. Blir tacos idag :) Det är lillis vecka hos mamma nu så ska mysa lite med han också :) Direkt efter maten ska jag röra mig mot stan och möta upp Emmy, vart vi ska föra är oklart, men sen ska vi dra oss mot nype. Vid ca 12 ska Emmy dra, tråkig som hon är. För hon har skaffat pojkvän och då måste man tydligen bli tråkig för det.. Så när vi drar från nype ska jag dra mig tillbaka mot orten. Kanske till Zäta eller något annat om det dyker upp något. Vad jag gör ikväll skriver jag om imorgon, eventuella bilder kommer också komma upp då. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0