seg som fan

Sitter framför tvn och dricker cola, är sjukt seg idag. Fast det inte blev så sent igår :/ Kvällen började på nivå med Emmy, Martin och 2 killar till. Sen strax efter 10 drog vi oss mot Nype. Själva stället va helt okej, men det roligaste va att träffa massa människor man inte har sett på ett tag. Träffade på Johan och Philip som jag har känt hur länge som helst. Igår kom vi fram till att vi känt varann i snart 11år. haha :) Vi drog därifrån vid typ halv 1, för emmy skulle möta Maike då. Jag åkte hem till en kompis och sov där :) Kom hem för kanske 2 timmar sen och har bara latat framför tvn sen dess.

Ikväll ska jag vara med min sötnos Linda :) Emmy ska jobba till 11, haha. Så hon ska inte ut ikväll. Vi får se vad vi ska hitta på, Linda visste några saker. Men när jag drar ut med henne drar vi aldrig dit vi har planerat. Det är ju hockey ikväll också :) Ska försöka hinna kolla lite på matchen iaf. Kanske blir middag på ruccola innan vi drar ut, mums :) länge sen jag åt där.

KOM IGEN NU DJURGÅRDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0