godmorgon

Gårdagen blev inte alls som planerad. Skulle ju till vinstagårdsskolan och hälsa på lite, men ist så fastnade jag i skolan till 4. Va vid ip och spelade fotboll i typ 3 timmar. Vädret va underbart och det var skönt att få springa av sig lite. Vid halv 4 var jag helt död så tog tuben till mammas jobb så hon fick köra mig hem ;P På kvällen skulle jag till Kälvesta och va med de under kvällen. Men ni har väl nu förstått att det aldrig blir som planerat. Eller jo, jag åkte dit och hann vara där ett tag, sen drog jag mig till Spånga och tog ett par öl.

Ska röra mig till skolan om ett tag. Har planerat att gå på matte stödet med Emelie idag. Behöver nog lite extra hjälp med matten innan nationella, för jag måste verkligen klara de!

Ikväll blir det skiva, men en klass från bromma :) Temat är Film/Tv?!
Nån som har några förslag?


Kommentarer
Postat av: moa

svar: jorå det var kul :) vart drog ni?

2010-04-27 @ 15:46:19
URL: http://brunnstedt.blogg.se/
Postat av: emmy

åh jag vill ha sommar nu, blir fett glad av att kolla på bilderna :D

2010-04-28 @ 17:15:45
URL: http://emmysblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0